frajdaj

HELLO.

jag har inget av vikt att berätta om. Jag är nog ganksa boring när allt kommer omkring.
Kan upplysa er om att skolorna i stan har börjat och att min bror har klarat halkan. Ja då.

Och nemet, om det jag sade om en viss sjukdom skrämde dig ber jag om ursäkt. Men du borde känna mig vid det här laget.

Hedwall, när ska vi ses? det var ett tag sedan (snart 3 månader om man bortser från en viss utekväll) plus att du har något som är mitt.

Och, för er som undrar- det går bra för marie på jobbet.

Btw, CASHFLOW = shopping. ÄNTLIGEN.

" ... kan jag enkelt konstatera: har man inga pengar, kan man inte konsumera"

Thats that. Förhoppningsvis blir detta en lugn helg.

LOVE.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Hedwall

bara jag kvar, det är för dåligt!!! ja vi har tillochmed ett skäl att ses för tusan. jag kommer på tisdag, ska till doktorn.

Förresten tänkte jag skriva min totala skratt-attack när marie berätta om sitt jobb... men jag höll det inne ifall hon tjuvläser.. kul äre!

pussss <3

2009-08-23 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0