OMG you listen to that bitch?

bättre sebt än aldrig.

Till att börja med vill jag be om ursäkt till hedis. Pga spontanvisning av lägenhet missade jag vårat möte. SRY.

Anyhow.
Freagen var lugn, körde runt på alkisarna och fick de att förstå att man inte bara spontankör till "fest" i strängnäs. Så det blev mys i en smid 91as poolhus och sedan vidare till harrys. Där blev det inte direkt bättre. Kul ändå att vakten var tvungen att släppa in oss trots att vi var 90or. "vi ringer X" sade vi. "X? den där jävla dagispappan!" sade vakten. betyder det att vi är dagisbarn? hmmm,,,,

På lördagen var det mys hos lina som var själv och åkte mot boyspartey i mälarbaden. Men nej inget för oss. slutar med att vi sitter och typ sover utanför statoil när tony irving och co från lets dance kommer dit. de köpte bullar och vår bil immade igen.

i går var det, förutom lägenhetsvisning, filmkväll hos bff = moff (4 a change) .

har shoppat en del också, så lönen kommer lagom till min personliga konkurs.

Nu ska jag till banken och sedan espresso house.

btw. det är ingen skillnad på att stå i kassan eller steka, jag menar- vem i dag vill inte vara schteeekare?

LOVE.



spotted @ grand central, med väskan i handen- RB. Tillbaka från flickvännen? Men vem är det i telefonen? en ny älskarinna? Vi får bara hoppas att den här inte får dig att gråta som ett barn. Lycka till i A-laget. LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0