break the rules- so i don't care.

WAZZUP!
sitter här i min trea och undrar om jag ska göra ngt vettigt (typ blogga)
men jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om, allt här händer så snabbt så jag har knappt uppfattat det själv. Det viktigaste är att jag har boende och vänner :) snälla är de med, plus att de gillar gossipgirl och the hills! hell yeah! tv e ju liksom allt.

annars är det typ som jag trodde, lite bättre kanske. Spec med tanke på kompisarna, jag menar jag har redan nu fler än jag hade på smid och det känns ju kanoners!

i kväll är det fest, igen och jag ska hem i helgen, igen.

allt vi behöver veta just nu.

btw, flensfinest har- om i inte visste- 2 jobb nu. BK och glitter. u go girl!

LOVE.


ni har väl inte missat nyc prep? real gossipgirl!

LOVE, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0