first day of the rest of you lie.

tjo.
i dag har jag köpt en bok. så nu är jag pank.
men jag ska ha läst drygt 100 sidor tills på måndag = kan inte vänta på cpadlibris.
civilrätt heter den och innehåller 0 bilder. ska bli kul att se om jag tar mig igenom den. haha

örebro är en bra stad har jag kommit fram till. inte bara pga människorna utan också tack vare ån som går genom hela staden och slottet som ger en känsla av historia. ni vet ju att jag gillar historia och gamla saker över lag. beror nog på att jag var en gammal tant i mitt förra liv.

funderar btw på att skaffa en ny blogg. marie säger att hon vill läsa det jag skriver men det känns som att den här bloggen är för intim för att släppa in nya läsare. Detta är ju mellan oss.

Aja nu ska jag plugga civilrätt.

invigning av cam, för er skull ;)

haha kolla mitt lilla öga :D

LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0