GIMMIE A BEAT!

hello motherf'ckers

hahahahahaha SERIÖST

i dag gick jag upp 6 och åkte till öerebroeh för att plugga med mina mates maria linn fredrik jocke och paul vi e typ kungar. vi löste fallet och hade dessutom tid för en massa girltalk och sång a'la carola och highschoolmusical.
det visade sig dessutom att vårat lilla grupprum INTE var ljudisolerat = hela övervåningen på biblioteket måste ha hört oss. BRA.
plus att jag skämde ut mig för ett par juriststudenter, hotguys u know... tydligen var man dum i huvudet om man ville ha en lagbok från tidigt 70 tal. whatever.


nu ska jag laga mat, plugga lite mer och kolla tv.
hollywoodfruar juh!

LOVE.
ja hedis. ny blogg = nytt namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0