party every day, papapaparty every day

Dagens skoldag är över för ett par timmar sedan. Jag har ätit lunch kollat fb 3 ggr, sovit och vaknat. Tänk vad man kan hinna med på en dag.

I dag är det dags för den omtalade krogrundan så jag ska väl snart börja göra mig iordning för det. Måste tex måla om mina naglar. men det är jobbigt för det blir ju aldrig bra. bara kladdigt.
Man skulle kunna tro att jag vid det här laget har tröttnat på allt som har med krogen att göra, men de ska bli kul att se örebros pubutbud. Är ju endå inte med på alla fester här. Denna vecka kör vi nämligen måndag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Eller ja, de- inte vi, jag behöver min beautysleep.

Som om ni bryr er.
Tycker förresten att er update är sådär. Eller nej, nemeths är bra men hedwall- WTF liksom!
i dag har jag btw fått pengar! Jeii :) så det blev en ny bok. "j e i i" hade hellre tagit ett par nya skor och en väska.


AJA i'm out of here!
en örebrobild?

Rebecca och Maria, Zubovs finest. A om man räknar in mig och Linn också!

LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0